Підготовка до ЗНО http://educate.at.ua/load/navchalni_programi/matematika/matematika_na_200_baliv/24-1-0-422
http://toloka.hurtom.com/viewtopic.php?t=23680&sid=368b9d8c4c2f6b5ce91aad9416689306

Назва: Математика на 200 балів
Видавник: Сорока Білобока
Рік: 2010
Формат: ISO
Розмір: 111 МВ
Комп'ютерна програма «Математика на 200 балів» дозволяє швидко та якісно перевірити свої знання з математики і підготуватись до зовнішнього незалежного тестування.
В Пилипецькій ЗОШ І - ІІІ ступенів математику викладають: Мічак В. Ф. - вища категорія ; стаж роботи 16 років
Безега Г. І. - вища категорія вища категорія , старший вчитель , стаж 44 роки Савчук Б. М. - спеціаліст
Педагогічний програмний засіб. Математика 6 клас
Розмір: 263 мб
Педагогічний програмний засіб "Математика, 6 клас" розроблений відповідно до навчальної програми з математики для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
Мультимедійний посібник орієнтований на сучасні форми навчання із забезпеченням сумісності з традиційними методами та прийомами навчання в повній відповідності з документами, що регламентують зміст освіти.
http://letitbit.net/download/2368.2ab75217899982c9b38a0580498593e0/Matematica_6.rar.html
Підсумкова контрольна
робота
ІІІ – варіант
IV- варіант
1.
Указати натуральні числа , які розташовані між числами
0,8 і 5,2 . 1,7
і 6,3 .
2.
Обчислити:
0,125 ∙ 6,11 ∙ 800
0,25 ∙
9,27 ∙
400 .
3 . Розкрити дужки :
9
(х -6у +8)
3
( 2х + 4у – 5 ).
4. Серед дробових чисел
вказати
правильні
неправильні .
5. Подати
звичайний дріб
у вигляді
десяткового дробу .
6. Подати
у відсотках дріб - 0,96 1,05 .
7. Розв’язати
рівняння
27,88 : ( 9 – х )
– 0,9 = 3,2
( х – 0,24 ) : 9,6 - 0,3 = 1,9 .
8 . Знайти значення виразу
738,1 : ( 83
-58,8 ) + 8,4 ∙ 2,5 (8,346 – 4,444) :
0,4 – 1,245 .
Задача
9. Город
має прямокутну форму . Довжина 120 м , а ширина 75 м . 0,7 всієї площі
відведено під картоплю , а решту – під пшеницю . Знайти площу , що займає
пшениця ?
Туристи за 7 год
проїхали 280 км . 3 год вони їхали
автобусом зі швидкістю 60 км/год , а решту часу – пароплавом . Яка швидкість пароплава ?
Підсумкова контрольна
робота
ІІІ – варіант
IV- варіант
1.Указати натуральні
числа , які розташовані між числами
0,8 і 5,2 . (1,7 і 6,3 ) 2.
Обчислити: 0,125 ∙ 6,11 ∙ 800
0,25 ∙
9,27 ∙
400 .
3 . Розкрити дужки :
10
(х -6у +8)
3 ( 2х + 4у – 5 ).
4.Серед дробових чисел
вказати
правильні
неправильні .
5. Подати
звичайний дріб
у вигляді
десяткового дробу .
6. Подати
у відсотках дріб - 0,96
1,05 .
7. Розв’язати
рівняння
27,88 : ( 9 – х )
– 0,9 = 3,2
( х – 0,24 ) : 9,6
- 0,3 = 1,9 .
8 . Знайти значення виразу
738,1 : ( 83 -58,8 )
+ 8,4 ∙
2,5
(8,346 – 4,444) : 0,4 – 1,245 .
Задача9.Город має прямокутну
форму . Довжина 120 м , а ширина 75 м . 0,7 всієї площі відведено під картоплю
, а решту – під пшеницю . Знайти площу , що займає пшениця ?
Туристи за 7 год проїхали
280 км . 3 год вони їхали автобусом зі
швидкістю 60 км/год , а решту часу – пароплавом . Яка швидкість пароплава ?
![]()